Вебінар вже відбувся, ви можете отримати доступ до відеозапису. Заповніть будь ласка форму. На вебінарі ви дізнаєтесь, які є особливі інструменти в пошуковій рекламі для локального бізнесу, що необхідно для старту, які цілі варто перед собою ставити в пошуковій рекламі та як оцінювати свої результати
Точний геотаргетинг
Контекстна реклама (Google Ads) дозволяє показувати оголошення тільки тим людям, які знаходяться у вашому місці чи навіть у районі. Це знижує витрати та ефективність кампанії.
Швидкий результат
На відміну від SEO, яке вимагає часу для виходу в топ пошукових систем, контекстна реклама приносить клієнтів одразу після запуску. Це особливо важливо для нових або сезонних бізнесів.
Реклама для "гарячої" аудиторії
Оголошення з'являються користувачам, які вже шукають ваші товари чи послуги. Наприклад, якщо хтось гуглить "ремонт телефонів Київ", ваша реклама відразу приверне його увагу.
Оплата лише за результат
Оплата здійснюється лише за переходи на ваш веб-сайт. Можна встановити денний ліміт витрат і коригувати його залежно від ефективності. Це дозволяє навіть малому бізнесу запускати рекламу без ризику великих фінансових втрат.
Висока конверсія
За даними дослідження Google, 46% усіх пошукових запитів мають локальний намір. Крім того, 76% користувачів, які шукають товар чи послугу у своєму регіоні, відвідують торгову точку протягом доби, а 28% з них здійснюють покупку або замовлення.