Безкоштовний вебінар

Пошукова реклама в Google: як отримати максимум для локального бізнесу

Вебінар вже відбувся, ви можете отримати доступ до відеозапису. Заповніть будь ласка форму. На вебінарі ви дізнаєтесь, які є особливі інструменти в пошуковій рекламі для локального бізнесу, що необхідно для старту, які цілі варто перед собою ставити в пошуковій рекламі та як оцінювати свої результати

DALLE_2025-03-03_16_02_09_-_Fotografiya_kota_shcho_sidit_za_noutbukom_i_nalashtovu_Google_Ads__Kit_puhnastiy_rudogo_koloru_uvazhno_divitsya_v_ekran__Na_noutbutsi_vidkrito_reklamni.webp

Чому контекстна реклама необхідна локальному бізнесу:

Точний геотаргетинг

Контекстна реклама (Google Ads) дозволяє показувати оголошення тільки тим людям, які знаходяться у вашому місці чи навіть у районі. Це знижує витрати та ефективність кампанії.

Швидкий результат

На відміну від SEO, яке вимагає часу для виходу в топ пошукових систем, контекстна реклама приносить клієнтів одразу після запуску. Це особливо важливо для нових або сезонних бізнесів.

Реклама для "гарячої" аудиторії

Оголошення з'являються користувачам, які вже шукають ваші товари чи послуги. Наприклад, якщо хтось гуглить "ремонт телефонів Київ", ваша реклама відразу приверне його увагу.

Оплата лише за результат

Оплата здійснюється лише за переходи на ваш веб-сайт. Можна встановити денний ліміт витрат і коригувати його залежно від ефективності. Це дозволяє навіть малому бізнесу запускати рекламу без ризику великих фінансових втрат.

Висока конверсія

За даними дослідження Google, 46% усіх пошукових запитів мають локальний намір. Крім того, 76% користувачів, які шукають товар чи послугу у своєму регіоні, відвідують торгову точку протягом доби, а 28% з них здійснюють покупку або замовлення. 

Що ви дізнаєтесь на вебінарі

foni-papik-pro-l3b4-p-kartinki-sinyaya-galochka-v-laike-na-prozr-4.png

Як обрати тип рекламної кампанії Google для вашого бізнесу

foni-papik-pro-l3b4-p-kartinki-sinyaya-galochka-v-laike-na-prozr-4.png

Як правильно налаштувати геотаргетинг, щоб не "зливати" бюджет

foni-papik-pro-l3b4-p-kartinki-sinyaya-galochka-v-laike-na-prozr-4.png

Ключові слова та аудиторії: як зробити кампанію максимально ефективною

foni-papik-pro-l3b4-p-kartinki-sinyaya-galochka-v-laike-na-prozr-4.png

Які стратегії призначення ставок принесуть успіх вашій кампанії

foni-papik-pro-l3b4-p-kartinki-sinyaya-galochka-v-laike-na-prozr-4.png

Як правильно ставити завдання підрядникам чи співробітникам, щоб отримати результат

foni-papik-pro-l3b4-p-kartinki-sinyaya-galochka-v-laike-na-prozr-4.png

Які результати очікувати і як зрозуміти, що реклама працює

Для кого цей вебінар

DALLE_2025-02-06_15_15_51_-_A_cat_as_the_owner_of_an_auto_repair_shop__The_cat_is_wearing_a_mechanics_uniform_with_a_name_tag_standing_confidently_in_a_garage__The_background_i.webp

Власникам малого та середнього бізнесу

щоб залучати більше клієнтів у своє місто чи район і не витрачати гроші на нерелевантну аудиторію

DALLE_2025-02-06_15_17_14_-_A_cat_working_as_a_social_media_manager__The_cat_is_sitting_at_a_modern_desk_with_a_laptop_smartphone_and_a_cup_of_coffee__The_screen_shows_social_m.webp

Маркетологам

щоб навчитись ефективно запускати та оптимізувати рекламу для локальних проєктів без "зливу" бюджету

DALLE_2025-02-06_15_03_52_-_A_cat_in_a_business_suit_opening_a_new_shop__The_cat_stands_proudly_in_front_of_a_store_without_any_sign__The_scene_includes_festive_decorations_ball.webp

Підприємцям-початківцям 

якщо ви тільки плануєте запускати рекламу в Google Ads і хочете одразу зробити все правильно.

DALLE_2025-03-11_15_56_05_-_A_cat_working_as_a_freelancer__The_cat_is_sitting_on_a_cozy_couch_with_a_laptop_on_its_lap_wearing_glasses_and_headphones__A_cup_of_coffee_is_on_a_sm.webp

Фрілансерам та спеціалістам з реклами

щоб розібратися в тонкощах реклами для малого бізнесу та покращити свої навички.

Спікер

300h250_20_hvilin_kopiya.png

Валерія Полторак

Керівниця PPC-відділу RIA Media з досвідом понад 5 років.
Сертифікована налаштувальниця контекстної реклами в Google.
Працювала над понад 50 проектами у сферах електронної комерції, нерухомості, автомобільного бізнесу, неформальної освіти.

facebookinstagram

Підтримка спікера та закрите ком'юніті

stars.png

У закритому чаті ви зможете спілкуватися та обмінюватися корисними матеріалами з іншими користувачами, ставити запитання щодо теми вебінару

heart.png

Від спікера в чаті ви отримаєте:

  • рекомендації щодо просування.
  • поради для конкретних ніш
  • Корисні лінки та інструменти для роботи з контекстною рекламою
26530575-gravacao-camera-icone-video-gravacao-gravando-vetor.jpg

Під час ефіру ви зможете поставити питання спікеру. А також ми надішлемо запис вебінару після завершення ефіру, щоб ви могли переглянути його в будь-який зручний для вас час 🤗

Вебінар вже відбувся, ви можете отримати доступ до відеозапису. Заповніть будь ласка форму

Пошукова реклама в Google: як отримати максимум для локального бізнесу

Натискаючи Зареєструватись, ви даєте згоду на отримання розсилки.

Залишились запитання щодо вебінару?

Напишіть!

info@top20.ua

telegramfacebookyoutubetiktok
SendPulse logoНадано SendPulse